Tuesday, November 18, 2008

Berita Baik Untuk Kakitangan Tetap Kerajaan!


Salam buat semua!

Berita baik ini khusus buat kakitangan kerajaan berjawatan tetap. Sekiranya anda ingin membuat pinjaman peribadi, tetapi mempunyai masalah seperti:

- Anda disenarai-hitam (blacklisted) oleh mana-mana bank komersial mahupun bank negara atas sebab apa sekalipun seperti hutang kad kredit, tunggakan bayaran pinjaman kereta, rumah dan sebagainya.

- Ingin pinjaman anda diluluskan dengan segera (dalam tempoh seminggu), kerana tidak dapat atau tidak sanggup menunggu proses biasa yang mengambil masa kadangkala hingga berbulan-bulan untuk diluluskan.

Saya boleh membantu anda, ahli keluarga anda, ataupun kenalan anda yang memenuhi syarat! Saya merupakan agen kepada agensi yang dilantik oleh Koperasi Gemilang Siswazah Berhad atau KOGEMILANG. Melalui pinjaman KOGEMILANG, insya-Allah segala keinginan anda akan tercapai. Ciri-ciri pinjaman yang ditawarkan melalui kami adalah seperti:

- Pinjaman maksimum sehingga RM150,000.00*
- Kadar faedah pada 7.9% setahun*
- Tempoh bayaran balik maksimum 15 tahun*

Asalkan anda tidak pernah diisytiharkan muflis (bankrupt), anda layak untuk memohon pinjaman dari KOGEMILANG melalui kami. Kepayahan berurusan melalui Biro Angkasa dan sebagainya biarlah kami yang harungi untuk anda! Hubungi saya sekiranya anda betul-betul perlu untuk mendapatkan pinjaman peribadi ini di talian 014-3653525 untuk temujanji. Kami tidak mengenakan sebarang caj atau yuran tambahan kepada anda!

KAMI BERJANJI UNTUK:

"Mempercepatkan yang lambat dan mempermudah yang susah"

DAN:

"Kami bukan Ahlong, kami cuma mau tolong"

*mengikut terma dan syarat.

No comments: