Monday, November 10, 2008

SARAH MARAH


Artikel ini dipetik dari laman blog seorang rakan: http://rozinorazali.com/v8/?p=343#more-343 Special thanx to a great director and film producer to be, Mr. Rozinor Razali @Ajin.

BAKAT

*Mana satu aku ek? hoho...

AJIN menulis:

Semalam aku berpeluang untuk bersama sama pengiat seni filem yang pada aku orang paling penting dalam satu satu wayang gambar bergerak atau filem.

Walaupun ramai juga yang sesat dan tersekat dalam trafik, itu tidak melemahkan semangat aku dan kru utk meneruskan sessi casting.

dari 13 orang yang shortlisted dan sememangnya terpilih untuk projek kolektif video pendek aku, hanya 7 yang hadir dan mereka yang hadir sememangnya bagus.

Sessi berakhir dengan satu kepuasan dari pihak aku, kerana aku telah ada bakat bakat untuk aku ketengah dalam bahasa filem aku.

Insyaallah, dalam beberapa hari ini, aku akan letakkkan headshot pelakon berbakat untuk “Sarah Marah”

Terima Kasih kepada yang hadir.

Yuzray:- Bakal jadi Boron Mustar, ketua Mafia Malaysia. Dah dapat skrip, tunggu 16hb ni jam 10 pagi untuk shoot scene aku!

* Updates, click HERE to go to http://rozinorazali.com/v8/?p=584

No comments: