Friday, April 11, 2008

Happy Birthday Marsya!




*Blogspot ini dilahirkan bersempena dengan ulangtahun kelahiran ke-3 Yus Marsya Afza.




Selamat hari lahir yang ke-3 tahun buat anakandaku tercinta!

Dah 3 tahun dah budak busyuk nih...

Tapi tahun ni ayah mintak maaf, tak dapat buat celebration.

Bukan ayah tak nak, tapi dah dua bulan gaji ayah tak masuk.

Bulan 4 ni pulak, takde kerja dah.

Kalau boleh ayah nak bagi Marsya hadiah yang best-best.

Buat majlis jemput semua kawan-kawan.

Tapi takpelah, ada rezeki nanti tahun depan kita buat yer.

Marsya pun tahun ni dah dapat katil baru, tri-scooter baru...kira hadiah dari ayah lah tu yer...

Sekali lagi, moga Allah limpahkan anak ayah dengan rezki dan rahmat yang lebih lagi dari apa yang ayah pernah dapat, insya-Allah!

4 comments:

pgt406 said...

Happy Birthday to Marsya......
Udah 2 thn umur nya????
Dh besar anak sedara aku nie....

pgt406 said...

Aisayman....... udah 3 thn la..... pakcik salah baca... dah tua ... tak clear.... he he he

Diana Hadi said...

tolong wish kn happy belated birthday to Marsya.. tak berjumpa last week. maklum ada kat spital... eh, memang dah lama x berjumpa kn.. dah kurang dgr derap tapak kasut marsya tu

yuzray said...

Marsya mengucapkan makacih dan tengkiu kepada semua yang telah memberi ucapan selamat mahupun telah memberi sebarang bentuk hadiah kepadanya. Maaf la tahun ni takde majlis, kegawatan ekonomi tak mengizinkan.