Friday, April 11, 2008

Jutawan Internet Halal - Mustahil ker?


Memang tak mustahil nak jadi macam Irfan Khairi, tapi takde ape yg datang bergolek atau melayang dengan senang. Cuma kerja keras aje pun tanpa ilmu pun tak jalan jugak. kena seiring, bak kata orang, work smart!


saya nak kongsi satu program yg membolehkan anda menjadi seorang 'technopreneur' atau pun usahawan (mungkin juga jutawan insya-Allah) ICT, tanpa perlu bersusah payah awal-awal lagi mengeluarkan RM2,000.00 untuk menubuhkan syarikat sendirian berhad, yang belum tentu boleh hidup lama kalau kurang ilmu di dada. program ini adalah usahasama antara Yayasan Bina Insan Malaysia (YBIM), Open Universiti Malaysia (OUM), Designel Media Sdn Bhd dan Aspati Sdn Bhd (MSC Status company). program in dipanggil Eilham Technopreneur Development Program (ETDP), terbuka kepada semua warga Malaysia (kalau berumur bawah 18 tahun pun boleh, tapi kena ada surat kebenaran ibu-bapa). Program ini memberi Dana sehingga RM500,000.00 untuk setiap seorang ahli sekiranya layak pada bulan ke-12 (ni DANA tau, bukan loan, diberi terus oleh YBIM) untuk anda memulakan syarikat dan perniagaan anda sendiri. Kalau nak maklumat lanjut, saya akan berikan nombor telefon saya dibawah, anda boleh call/sms atau email saya utk kita buat appoinment secara face to face. Ingat...ni bukan skim MLM, ni bukan suruh anda jual barang, cari orang, last2 letih tak dapat apa. Kita berniat nak membentuk ramai lagi Irfan Khairi kat Malaysia nih!

p/s: anda mungkin juga ingin melihat peluang lain menjana pendapatan dan sambil beramal membantu ummah lain, jadi sila layari: www.embrand.net/yuzray dan www.e-dermawan.com/?yuzray

Regards,


Mohd Yusri Bin Yusoff


Consultant, Designel Media Sdn, Bhd. http://www.designelmedia.com.my/ 014-3653525 yusri@designelmedia.com.my


Instructional Designer, InLearn Station Sdn. Bhd. http://www.inlearnstation.com/ yusri@inlearnstation.com

No comments: